SEO

SEOzseni: Az Off-Page keresőoptimalizálás

Az on-page SEO (a keresőoptimalizálás azon tényezője, mely során az oldalon látható, általunk is könnyen befolyásolható tartalmak optimalizálásával operálunk), valamint a technikai keresőoptimalizálás mellett a harmadik fontos tényező. Az Off-Page Seo lényege a weboldal népszerűsége. A nehézsége abban rejlik, hogy itt tőlünk független külső forrásokra vagyunk hagyatkozva, nem tudjuk olyan közvetlenül befolyásolni, mint például a másik két tényezőt (tartalomépítés segítségével, vagy a weboldalunk technikai szempontból való javításával).

A Google első helyének a megszerzésére ma már több száz domain névről van szükség egy linkre a linképítés során. Vannak szakértők, akik szerint a SEO – keresőoptimalizálás során 50, van akik szerint viszont 90 százalék a linképítés fontosságának az aránya. Az, hogy egy honlap a mi oldalunkra hivatkozik, hatalmas bizalmat is mutat, ezt nevezzük bizalmi tőkének.

A linképítés során láthatjuk, hogy egyes linkek sokkal erősebbek a többinél, és a gyengébb, közepesen gyenge és erős linkeket kombinálni is kell. A legoptimálisabb a PR cikkekre építő linképítés, a megfelelő algoritmus segítségével a Google megvizsgálja a hivatkozó és a hivatkozott oldalt teljes egészében, és akkor ad jobb rangsorolást, ha úgy ítéli meg, hogy a weboldal értékes.

A közösségi médiában lévő linkeket a Google az utóbbi időben hihetetlen mértékben felértékelte. Ezen kívül posztolhatunk bloggereknél, vagy készíthetünk saját blogokat is pl. a WordPress használatával.

Fontos, hogy ne csak olyan oldalak legyenek, amelyek a mi oldalunkra hivatkoznak, hanem olyanok is, amelyek a hivatkozó oldalra hivatkoznak, ez jelenti a többszintű linképítést. El kell tehát érnünk, hogy a PR cikkekre, amelyekben az oldalunkra hivatkozzanak, szintén hivatkozzon valaki, tehát linkeket kell szereznünk a hivatkozó cikkekre más cikkekben.

A link szövegére is figyelnünk kell, azokban kulcsszavakat kell használnunk, de nem szabad minden linknek ugyanannak a keresőszónak lennie. A profi linképítéshez segítséget kaphatunk olyan szakértőktől, akik már évek óta követik a Google algoritmusait, így az ő segítségükkel lehet a keresőoptimalizálásunk igazán hatékony.

SEOzseni: zseniális szoftver keresőoptimalizálás gondokra

A nyereség növelése minden cég kardinális hivatása. Extra vásárlókat lehet szerezni. A keresőoptimalizálás sarkalatos vevőszerző mód a vállalkozásoknak. Melynek hasznos része a keresőoptimalizálás. A cégeket sújtó három legfontosabb elintéznivaló között szerepel az új megrendelők szerzése.

A hagyományos hirdetés egy kisebb vagyonba kerül. A cégek kutatják a lehetséges vásárlókat. Ezzel szemben SEO közben a vevők kutatják a cégeket. A siker javítása érdekében kellő figyelmet kapjon a SEO. A lehetséges vevők vásárlás előtt az interneten tájékozódnak. Az informálódás folyamán döntik el, hogy melyik vállalkozónál fognak venni. Ezeket a vásárlókat lehet elérni, ha a SEOzseni online keresőoptimalizálás és SEO szoftverével fejlesztjük weboldalunkat.